جدال ۳ مرد با مرگ در تانکر قیر! | تیم نجات هم گرفتار شد!

۳ کارگر جوان که جهت تعمیر تانکر قیر به داخل آن رفته بودند و به دلیل گاز گرفتگی گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان ارومیه‌ای نجات یافتند.
جدال ۳ مرد با مرگ در تانکر قیر! | تیم نجات هم گرفتار شد!
کد خبر : ۵۶۸۶۳

 حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار کرد: رأس ساعت ۱۱ و ۷ دقیقه امروز و پس از دریافت گزارش محبوس مانده سه نفر در داخل منبع ذخیره قیر سریعاً ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه تیم‌های امداد و نجات ایستگاه شماره ۶ را به محل حادثه واقع در جاده سلماس، شهرک صنعتی فاز سه اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه که خارج از حوزه عملیاتی این سازمان نیز بود مشاهده شد یک تانکر بزرگ به ارتفاع پنج متر و پهنای ۱۰ متر در محل وجود داشت که سه نفر از کارگران کارخانه ایزوگام که ظاهراً نفر اول جهت تعمیر این منبع به داخل آن رفته و نفرات دوم و سوم نیز جهت نجات نفر اول وارد این تانکر شده بودند که به دلیل گاز گرفتگی و عدم هوشیاری موفق به خروج نشده و گرفتار شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و با استفاده از تجهیزات انفرادی و دستگاه تنفسی وارد این تانکر شده و سریعاً این سه کارگر گرفتار را به بیرون از تانکر انتقال و جهت انجام معاینات اولیه پزشکی و اعزام به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

توصیه ایمنی: هنگام کار در فضا‌های بسته و محدود نکات ایمنی را جدی گرفته و حتماً از مسئول ایمنی در کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی بهره‌مند شوید.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر